Hiking and Biking and Bears, Oh My!
Whitney and her friends arrive in Alaska for the Whit-a-thon. Tal injures himself performing for an exotic dancer that Whitney hires to help Heather get over Buddy. And Buddy calls with shocking news that he and Chelsea broke up.