We're Having a Baby
Whitney helps Ashley induce labor, but when push comes to shove, the labor coach panics. Meanwhile, Piggy bites Babs, Glenn announces a Hawaiian surprise that no one saw coming and Heather gets a shocking letter from Buddy.