When Bridesmaids Go Bad
The son of Gypsy matriarch Nettie Stanley is getting married. When groom Whitey asks sister Dallas to be in the wedding, he risks her wild ways ruining everything. Later, a Roma teen is asked to host a family affair in hopes of a marriage proposal.