Stone Cold Killers
Stone cold killers attack without a moment's hesitation. Maksim Gelman stabbed random strangers throughout New York City. Henry Lee Lucas was a barbaric necrophiliac who claims to have killed hundreds, and Joseph Paul Franklin killed at least 15 people.