Living Large in Sandy Springs
After moving 11 times, a couple hopes to find their forever home in Sandy Springs, Georgia. In one of Egypt and Mike's biggest renovations to date, they look to transform a 1980s house into an elegant, high-end estate with no detail left unattended.