Bugs Bunny's Howl-O-Skreem Spooktacula
The Looney Tunes celebrate Halloween! Daffy and Porky take a dear friend to a final resting place. Witch Hazel chases down an ingredient for her spell. Sylvester finds a suspicious motel, and Bugs meets a mummy.