A Spirit Returns
The season premiere finds Theresa's daughter engaged, as she reaches out to ex-husband Larry to begin the wedding plans. Then, Theresa heads to LA to read Louie Anderson, Wayne Brady, Tatum O'Neal and recent Bachelor sweethearts Arie and Lauren Luyendyk.