Lake Showdown
When a drunken man wreaks havoc on Sam Rayburn Lake, Game Wardens Randy Sovall and Sean Reneau deal with the aftermath. Game Warden Mike Boone tracks down the culprits responsible for an illegal dumpsite, and hooks a gator residing in a family’s pond.