Witous or Against Us
Zach and Tori's friends, the Witouses, visit them in Battle Ground, Washington. With the farm up for sale, Amy reassesses her involvement in pumpkin season. Zach and Tori face harsh truths about Jackson's future. Matt deals with a heartbreaking tragedy.