Jurassic Jawbreaker
In the wild of South Africa, Bradley and Billy track down and test the abilities of the armadillo girdled lizard, a heavily armored omnivore with a serious bite. When threatened, this micro dragon curls up into a spiky ball reminiscent of a medieval mace.