Bake to School: Lunch Bell
It's time for lunch, and cafeteria lunch dessert imposters are on the menu! Valerie Bertinelli and Duff Goldman assign each kid baker a different lunch menu with items they must "imposterize" and serve up on a classic cafeteria tray.