Rage of the Red Lanterns
Chased by the Red Lanterns, Lobo seeks sanctuary with the Justice League. As the League attempts to stave off the Red Lanterns, Lobo reveals the real reason he wants shelter in the Watchtower -- he's looking for a powerful space weapon.