Too Hot to Handle
Lexus and Sriracha are teaming up to build a spicy Lexus IS, with Sriracha-colored paint and a pepper-filled steering wheel. Ryan thinks it's going to be an easy job -- but it's never easy creating one-of-a-kind masterpieces.