Surf or Turf in Montezuma
Massachusetts residents Cindy and Alex want their daughter, Domino, to be exposed to other cultures, so they're planning a move to Montezuma, Costa Rica. Cindy likes a beach lifestyle, but Alex prefers a remote jungle environment.