Hallmarks of Thanksgiving
Thanksgiving means food and football, so Jesse Palmer challenges the bakers to create holiday 7-layer desserts inspired by his favorite snack. Then, the bakers compete in a Thanksgiving pie-off to win over judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller.