The Devil Made Me Do It
In the devil's den, Carla Hall challenges the six remaining bakers to conjure up a devilish dessert using unusual ingredients, such as sauerkraut, beets, tamarind paste and canned tomato soup, to avoid the fiery pit of elimination.