Missing While Matched
A 911 call tips M&A off to a young woman who has gone missing after a date. Lacey considers starting a new relationship. Sir takes drastic measures to capture Gabi’s attention. Margaret and Gabi investigate potential suspects in Jamie’s kidnapping.