Old Home Brings Big Expectations
A couple who built their home 20 years ago are ready for an upgrade, and they're looking to modernize the space for family gatherings. Now, Dave and Jenny are challenged to deliver a "Jenny Marrs Kitchen" and the colossal closet they've always dreamt of.