Farm to Stable
Jon Knight and Kristina Crestin take on a horse farmhouse before he leaves for tour with the New Kids on the Block. They bring the house out of the 1800s with a beautiful farmhouse kitchen, a dining room with a view and a home for the family's new piglet.