Gold Rush of the Atlantic
Josh Gates has a fresh lead on the massive lost treasure of the shipwrecked 1715 Spanish fleet. Josh returns to the waters of Florida's Atlantic coast and dives in with a new expedition that uses the latest high tech to locate the fleet's flagship.