Cambodia's Stolen Monuments
A clandestine meeting with a Cambodian looter puts Josh on the trail of multi-million-dollar stolen monuments. Thanks to the looter's intel, Josh dives into a murky moat where he unearths a priceless lost statue and a missing piece of a national treasure.