He Fed Him to Gators
Craig Lester Thrift brags about getting away with murder, but everyone thinks he is kidding. Robyn Barry knows Thrift better than anyone, and she begins to suspect he isn’t joking. Someone needs to believe her before Thrift makes her his next victim.