Dead Man Walking
Army Veteran Tom Moore is captured, hooded, handcuffed and dropped onto a volcano in the wilderness of Chile. He’ll need all his bush-craft skills to scale glaciers, conquer an impenetrable jungle and brave the desolation as he races to find civilization.