Questionable Tastes
Eilyn and Ray design bedrooms for their nephews while navigating the teens' taste-defying requests. Eilyn battles workmen's errors on an expansive reno entering its third year. Also, Ray and Eilyn get a peek at the landscaping plan at their forever home.