The Crush of Winter
New-mother Mandy returns to Sig's wheelhouse but as heavy ice builds on the Northwestern, she reckons with the risks the family is taking. Jake unveils a new super pot to stake his claim in the unforgiving cod derby as winter weather blindsides the fleet.