Money, Power & Respect
With Ramona’s increasing presence, the Sin Cara family faces off for dominance. Meanwhile, Chris’s new hobby brings unexpected success but also poses new dangers. When Luca’s honesty threatens the family’s secrets, Thony must make a tough decision.