Howie Mandel's Sensational Surprise
Jonathan and Drew help Howie Mandel pull off the ultimate prank with a surprise home makeover for his best friend and road manager of 30 years. Together, they'll turn this bachelor pad into a hip home where his friend can entertain and unwind in style.