Jetting All Over Vieques, Puerto Rico
A hard-working couple from Nebraska is ready for the beautiful beaches of Vieques, Puerto Rico. They aren't afraid to tackle a large project, so they hope to find a fixer-upper with a large backyard and rental potential.