Dances with Dolphins
While visiting Turks and Caicos, Jay Sargent develops a friendship with a bottlenose dolphin named Jojo. It is a friendship that has spanned over two decades, but when Jay is diagnosed with cancer, it is uncertain if she will be able to see Jojo again.