The Worst Disease You've Never Heard Of
In Staten Island, New York, 15-year-old John suffers from epidermolysis bullosa and has no indication of how long he might live. In Kansas City, 28-year-old Justice suffers from a rare sleep condition called chronic neurological disorder.