Alaska
Fermented fish heads, jellied moose nose, reindeer pizza and whitefish ice cream -- Andrew's on an adventure as wild as the Alaskan bush. It's part of the Alaskan culture to eat every part of every animal and Andrew sits down to take a bite of everything.