Zeus Almighty
Sword-maker Irish Mike and his team make two giant weapons: a six-foot sword shaped like a lightning bolt and a huge Indian chakram (throwing weapon). Assistant welder Erik goes rogue on the chakram's design, risking the weapon's entire budget.