Between the Sheets: The Last Straw
The couples reveal what went down at Compromise Canyon. Natalie asks Jasmine about her plastic surgery. Josh and Natalie argue over a hike checkpoint meant for gratitude. In a never-before-seen clip Brandon and Julia have an in-depth therapy session.