Gettin' Wiggy With It
Jamie has transitioned from male to female, but she needs Dr. Angie's help to leave her wigs behind. Neshia's body hair causes oozing sores, and she prays Dr. Meena can help. Eric uses his long hair to hide a lipoma that he hopes Dr. Isha can remove.