The cast weighs in on an unexpected appearance from Brittany. Molly's past comes back to haunt her with a surprise entrance from her ex. Fernanda faces Robby, and Ed and Liz consider rekindling the flame. Colt and Vanessa drop a bomb that shocks everyone.