Last Licks
Kalani, Yara, Angela and Liz bond at a lingerie party, and Yara talks about her insecurities. Ed demonstrates one of his intimate skills. Kama Sutra therapy pushes one couple to their breaking point. Kalani reveals why she can't forgive Asuelu.