Love Is One Thing, Knowledge Is Another
Jen plays the part of an Indian housewife. Kris may need to return to the US. Debbie and Oussama have a romantic reunion. Daniele and Yohan tackle issues with honesty. Gabe ponders more life-altering surgery. Nicole and Mahmoud's wardrobe war continues.