Fool's Gold
Jihoon reveals a huge secret about his past to Deavan, and Jenny and Sumit's relationship reaches a boiling point. Meanwhile, Paul and Karine become parents, and tensions build when Laura's son arrives in Tunisia and meets Aladin.