Humpty Dumped Me
Jasmine's birthday is bittersweet, Nicole and Mahmoud are at an impasse, and Ashley's witchy ways conflict with Manuel's Catholic family. Meanwhile, Kobe is caught between his friends and his wife, and Ed reaches out to Liz after calling off the wedding.