Say Anything
Amanda and Razvan spend their first night together. Tyray isn't ready to give up on Carmella. After discovering questionable texts, Riley grows more suspicious of Violet and contacts a PI. Gino and Jasmine reunite. David begins his journey to meet Sheila.