Baby Steps
Kenny attends his grandson's birth, heightening Armando's baby fever. Chuck gets vulnerable while discussing his health and dating life. Steven and Olga move to NYC. Jessica travels to Brazil for a second medical opinion. Yolanda visits John in Missouri.