Fries Before Guys
Jaz and Nesha's days of bonding over the burger are over after Jaz is tasked with losing 130 pounds. Nesha's situationship is a confusing ... situation. Jaz wants Nesha to join her at Sunday dinner, but Nesha worries it will trigger memories of her past.