Radical
In a Mexican border town plagued by violence, a frustrated teacher tries a radical new method to unleash the curiosity and potential of his students.
In a Mexican border town plagued by neglect, corruption, and violence, a frustrated teacher (Eugenio Derbez) tries a radical new method to unleash the curiosity and potential of his students... and maybe even their genius. Based on a true story.