Mo
Mo and her friend are caught cheating by the strictest professor in college. When Mo asks for a second chance, the teacher invites them to his house.
Mo and her best friend are caught cheating during exam by the toughest professor at the university. After Mo asks him for a second chance, the professor invites them to his place. Here, the girls will have to pass an unexpected examination.