Parking
Adrian is a Romanian writer who immigrates illegally to Spain in 2002. His life is changed forever when he meets Maria, a Spanish musician.
Adrian is a Romanian writer who illegally emigrates to Spain in 2002 and who is employed as night watch in a car park. Adrian's life is changed forever during the San Juan's night (Midsummer night), when he meets Maria, a Spanish musician.