Ana, mon amour
Toma and Ana meet at the Faculty of Letters and fall in love. But their relationship deteriorates as Ana suffers from a mental illness.
Toma and Ana meet as students in the literature faculty, and quickly fall in love. But, Ana has a mild neurotic disorder and suffers from panic attacks, and because of her illness, their relationship slowly collapses.