Knight and Day
When a small-town girl meets a mysterious stranger, she thinks she's found the man of her dreams. But she soon discovers he's a fugitive super-spy.
When a small-town girl (Cameron Diaz) meets a mysterious stranger (Tom Cruise), she thinks she's found the man of her dreams. But she soon discovers he's a fugitive super-spy, who thrusts her into a thrilling cat-and-mouse chase that spans the globe.