New Cats on the Block
Rescued harbor seal pup Sydney finds a new family at the New York Aquarium. Zoo staff are challenged when skittish Amur tiger Aurora struggles to adjust to her new home, and a hand-raised red bird-of-paradise chick is reunited with its siblings.