Wild Houses, Assemble!
Jack's first stop on his wild home journey is a listing in Santa Barbara, California, that's inspired by marine biology. Next, he visits a metal-and-glass marvel in Omaha, Nebraska, and then he finds a comic book-inspired lair in Las Vegas.