The Halloween Bride
Montie Smith is at a Halloween party when he gets pulled onto the dance floor by a sexy brunette. Shaynna Sims is 22 and a perky single mom who sweeps Montie into a world of sex, lies and demented jealousy that culminates in an unspeakable horror.